Je hebt vanaf de ontvangst van je bestelling maximaal 14 dagen om een artikel terug te sturen dit doe je via ons retourportaal. Terugbetalingen worden verwerkt na ontvangst van het pakketje.
Via ons retourportaal op de website. Voer je ordernummer en emailadres in (zoals op de factuur vermeld) en volg de stappen. Wil je zeker zijn van je zaken? Verzeker dan het pakket dan aangetekend. Wij vergoeden namelijk geen pakketten die verloren gaan bij de post en niet door ons worden ontvangen.
KIEZEN VOOR SHOPTEGOED?
Bij het kiezen voor shoptegoed zul je een gratis retourlabel ontvangen. Mocht je een product graag willen ruilen voor iets anders kun je dit tegoed hiervoor gebruiken. LET OP: Heb je voor shoptegoed gekozen dan kunnen wij geen terugbetaling meer doen.
Pak de artikelen op veilige wijze in, zo mogelijk in het oorspronkelijke pakket en voeg het ordernummer toe. Plak het adreslabel op een zichtbare plek van het pakket of gebruik de code die je krijgt na het doorlopen van de stappen via ons portaal.
Ga hiervoor naar een van de gekozen servicepunten PostNL, DHL of DPD en verstuur je pakket. Weet je nog niet waar je het pakket wilt afgeven, kies dan voor Self-post. Je betaalt dan bij het Post punt zelf.
Zodra het product in ons magazijn is ontvangen zal de terugbetaling in gang worden gezet.
*Is het product beschadigd of heb je een verkeerd product ontvangen? Geef dit dan duidelijk aan zodat wij je een gratis retourlabel kunnen toesturen.